مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتری از خدمات امداد خودرو ایران بیش از ۸۵ درصد است، گفت: بزرگترین هدف ما براساس راهبرد کلان گروه ...
براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، امتیاز محصولات ایران خودرو در شاخصهای کیفی اندازهگیری شده، بالاتر از متوسط صنعت قرار دارد
ایرانخودرو در جشنواره ملی مسوولیت اجتماعی (قاف)، پس از ارزیابی هیات داوران شورای سیاستگذاری جشنواره، ضمن کسب بالاترین امتیاز نسبت به ۱۰۶ شرکت معتبر حاضر در جشنواره، موفق به دریافت سیمرغ الماس این جشنواره شد
مدیرعامل ایران خودرو، از تمامی مراکز علمی و دانشگاهی برای رفع نیازهای فناورانه این گروه صنعتی با هدف تسریع در فرآیند توسعه و ارتقای کیفیت محصولات دعوت به همکاری کرد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نشست پرسش و پاسخ برخط با سهامداران، علاوه بر تشریح اقدامات و عملکرد این گروه خودروساز در سال جاری و برنامه های سال آینده، به پرسشهای سهامداران پاسخ داد
همایش ایمنی پلیس با امدادگران شرکت امدادخودرو ایران، با هدف آمادگی این ناوگان برای حضور در طرح خدمات و امدادنوروزی ۱۴۰۳ گروه صنعتی ایران خودرو و همراهی با سایر ناوگانهای امدادرسان و خدماترسان برگزار شد
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزشدیده «هنرستان فنی و حرفهای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعهسازان طرف قرارداد این گروه صنعتی در همکاری با سازمان بهزیستی کشور خبر داد
به منظور ایفای مسوولیت اجتماعی ایرانخودرو، همافزایی و استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) در توانمندسازی نوجوانان و جوانان تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور در استانهای تهران ...
مدیر عملیات فروش ایرانخودرو از پیشنهاد این شرکت به متقاضیان پارس برای جایگزینی این خودرو با سایر محصولات دارای استانداردهای ۸۵ گانه، خبر داد و تاکید کرد که در راستای ایجاد شرایط مناسب پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، ...